7. Wat houdt die online persoonlijk advies bij JUULSJUULS in?
Julie: Het is belangrijk dat wanneer men online winkelt ook een touch van de offline service krijgt. Klanten kunnen JUULSJUULS altijd bereiken via email (info@juulsjuuls.com ) of via sociale media (instagram @juulsjuuls of facebook /juulsjuulslove).
Wij hebben ook een speciale Concierge service opgesteld, een service dat werkt zoals een personal shopper. Dit is bijzonder populair bij mannen die een juweel zoeken voor hun lief! Op de conciërge pagina beantwoorden ze een aantal vragen: Voor wie is het cadeau bestemd? Wat is het budget? Voor welke gelegenheid? Welke stijl van juwelen? Foto’s kunnen geüpload worden en extra vragen mogen gesteld worden. Na een paar kliks worden die gegevens naar JUULSJUULS verzonden en krijgt men een antwoord van de conciërge binnen de 24 uur met een persoonlijke email waarbij verschillende opties worden aangeboden om het beste cadeau te kunnen vinden.
Ook voor de feestdagen kun je je eigen wishlist selecteren en ze via Facebook of mail delen. Dan ben je zeker dat je iets krijgt van je verlanglijstje! Naast die verschillende features, schrijven we ook regelmatig artikels over juwelen op JUULS NEWS (de blog van JUULSJUULS): designer profielen, HOW TO’ s, trends, tips,… .