Wanneer twee personen een conversatie met elkaar beginnen is er meestal een goede aanleiding: het weer, de kleren die ze dragen of de laatste nieuwsfeiten… Wanneer een merk een conversatie wil opstarten met een consument in het kader van een evenement of een field-marketing actie zijn de zaken minder evident. Het is net daar waar Eventattitude tussenbeide komt!
Hun unieke beroep bestaat eruit opstellingen te ontwerpen en ontwikkelen die merken toelaten een conversatie op te starten met hun consumenten door middel van een ludieke en interactieve ervaring. De technische oplossingen die ze ontwikkelen zijn heel gevarieerd. Een bezoekje langs hun Facebook-pagina voldoet om ons hiervan te overtuigen: fotobooth, videodesk, spel op touchscreen, … Ongeacht de voorziene set-up worden altijd de drie basisingrediënten gemixt die sinds 12 jaar het succes vormen van deze onderneming: smile, act, play!
De teams van Eventattitude (30 personen) zijn actief in België maar steken ook regelmatig de grens over om aan de slag te gaan in Parijs, Amsterdam of Genève.
Het grootste deel van hun omzet (3,5 miljoen euro) wordt gerealiseerd via field-marketing en brand activation acties. Maar ze zijn eveneens gevraagd voor corporate events alsook voor expo’s en museums waarvoor ze permanente installaties ontwikkelen.