Got Milk? Voorlopig nog niet, maar in de Verenigde staten is dit beauty label razend populair. Bij Sephora rollen de producten sinds februari aan een enorm tempo van de rekken. Ontdek hier waarom ook wij uit alle macht hopen dat Milk naar Europa overwaait.
De reden dat we als een blok voor dit kersverse merk gevallen zijn, is heel erg simpel. Gebruiksvriendelijkheid. Bij Milk vind je geen tools, wel tutorials. De innovatieve producten zijn ontworpen met als muze: the-girl-on-the-go. Lees: makkelijk te gebruiken. De make-up is speciaal ontworpen om op de huid te smelten zodat je perfect zonder borsteltjes kan werken.
Het brein achter dit jonge label zijn de modelievelingen van het creative collective Milk Studios (filmmakers, make-up artists, magazine redactrices, …). Zij weten als geen ander hoe handig het is om desk to dawn make-up bij de hand te hebben, waarmee je jouw look door de dag heen kan aanpassen.
Op de site vind je handige tutorials, maar uiteindelijk word je aangemoedigd om zoveel mogelijk te experimenteren. De producten zijn speciaal ontworpen zodat ze op verschillende manieren gebruikt kan worden. Er zijn geen regels, zo is er een maximum aan ruimte voor zelfexpressie en persoonlijke stijl.
Gebruiksvriendelijke producten en experimentele kleuren - voeg daar nog eens de unieke door Milk ontwikkelde items aan toe - en de obsessie is compleet. Ontdek en oordeel zelf:
(stagiaire: Isabelle Leempoels)