Dit weekend wordt de luxueuze onlineboetiek CarréCouture gelanceerd. Eigenares Nathalie Pompen werkt samen met een team stylisten die je op basis van je persoonlijk stijlprofiel helpen een droomoutfit samen te stellen. Personal shopping 2.0.
Wie van mode én online shoppen houdt, is bekend met websites als net-à-porter.com en farfetch.com. Ook CarréCouture biedt topmerken als Alexander Wang, Prada, Chloé en Balmain aan, maar gaat een stap verder. Een team stylisten geeft via de webshop ook persoonlijk shoppingadvies. Want met meer dan tachtig merken, is het mogelijk moeilijk de bomen nog door het bos te zien.
Oprichtster Nathalie Pompen: "Voor veel vrouwen is het een uitdaging om de tijd te vinden om te shoppen. CarréCouture fungeert als persoonlijke stylist en modegids, altijd en overal bereikbaar en slechts een muisklik verwijderd van je ideale silhouet van kop tot teen."
Het hoofdkwartier van CarréCouture is in België gevestigd, maar de webshop werkt samen met gerenommeerde, Europese multibrandboetieks. Sketch in Knokke, Van Ravenstein in Amsterdam en L'Espionne in Parijs bijvoorbeeld. And more to come.
Hoe werkt CarréCouture?
Op de website maak je een eigen stijlprofiel aan: ondermeer je kledingmaten, favoriete ontwerpers, stijlvoorkeuren en beschrijving van je figuur worden gevraagd. Op basis van die persoonlijke informatie kan het CarréCouture-team gerichte suggesties doen. Een soort online personal shopping dus, via live chats.
Bovendien wordt ook rekening gehouden met je vorige aankopen. Bestelde je vorige maand een maxi-dress van Marni, dan krijg je bij je volgende bezoek bijvoorbeeld enkele voorstellen voor de ideale sandaaltjes. Handig toch?
De website wil ook inspireren en geeft informatie over de verschillende merken en korte interviews met de eigenaars van de multibrandboetieks.
Wij kunnen alvast niet wachten om dit weekend enkele uren door het aanbod te scrollen.
CarréCouture gaat op 3 juni online. carrecouture.com