Na een eerste succesvolle editie streek The White Dinner voor de tweede keer neer in Antwerpen. Ook deze keer was ELLE België van de partij. Tijdens het luxueuze event georganiseerd door Friends of the Brands werden alle gasten een hele avond lang in de watten gelegd. Na afloop kregen we een goed gevulde goodiebag mee naar huis die jij dankzij ELLE en Friends of the Brands kan winnen.
Afgelopen maandagavond vond in Antwerpen de tweede editie van The White Dinner plaats. Organisator Friends of the Brands trommelde een heel arsenaal aan bv’s, influencers en bloggers op om in een uniek kader en bijna sprookjesachtige sfeer een aantal merken beter de leren kennen. Als expert op gebied van influencer marketing weet de van oorsprong Nederlandse organisatie als geen ander hoe ze interessante profielen op een inhoudelijke en zeer persoonlijke wijze met elkaar moeten verbinden. Dat gebeurt telkens op een informele manier en in een luxueuze setting. Of hoe het concept van speeddating plots wél interessant wordt…Een hapje, een drankje, en een indrukwekkende locatie vol ontdekkingen: let’s go!
Het gebeurt immers niet elke dag dat een verborgen paleis als dat van Bloomfeld de deuren open zwiert. In dit indrukwekkend pand komen aanstaande bruidjes of vrouwen die regelmatig een rode loper-event op de agenda staan hebben, in stijl de mooiste jurken passen. Van top tot teen gestyled en gedecoreerd met bloemen van Flowers R Me kreeg de al imposante setting en royale make-over. De sfeer zat meteen goed.
Met een glas champagne in de hand trokken de genodigden – voor de gelegenheid allemaal uitgedost in hun meest fashionable witte outfit – naar de eerste verdieping waar de ambassadeurs van de verschillende merken hen vol ongeduld opwachtten. Onderverdeeld in kleinere groepjes kregen de gasten telkens een kwartier om aan prachtig versierde ronde tafels in een ongedwongen sfeer kennis te maken met de producten van een aantal bekende en minder bekende merken.
Eerste stop: lingeriemerk Triumph. Het label stelde naast een paar klassiekers (zo is hun bralette al een succesnummer sinds 1995) ook een de nieuwe Magic Wire Lite shapewear-collectie voor. Slipjes en beha’s uit deze lijn zijn zacht maar stevig genoeg om je in no-time een platte buik en strak silhouet te geven. Een kwartier later trok het gevolg richting Dermalogica, waar de skincare experten de nieuwe Calm Water gel moisurizer en het Barrier Defense Booster serum uit de doeken deden. Cultmerkje Batiste presenteerde er de laatste toevoeging aan het gamma: de Batiste Golden Rose droogshampoo. Wie nog op zoek was naar een kapsel upgrade kon haar haren laten vlechten in de Braid Bar.
Dyson maakte van de gelegenheid gebruik om hun state-of-the-art Supersonic haardroger op heel wat losse haren te testen. Dankzij de hoogtechnologische techniek van het toestel lopen haren tijdens het drogen heel wat minder schade op. Dankzij de krachtige, lichte en stille motor gebeurt het drogen een pak sneller en stiller.
Na een korte adempauze was het tijd om naar adem te happen. De avond- en bruidsjurken die in de showroom van Bloomfeld Luxury Bridal schitteren, smeken immers om gedragen of op zijn minst gefotografeerd te worden. Geen aanwezige influencer die er niet van droomde om snel even de champagnekleurige jurk vol kristalletjes aan te trekken.
We sloten de ontdekkingstocht af aan de tafel van Roger & Gallet waar de gasten kennismaakten met Les Extraits de Cologne, een collectie van vijf nieuwe colognes op basis van natuurlijke ingrediënten. Wie na een korte geurtest het juiste hoofdingrediënt raadde, maakte kans op een grote fles eau de cologne.
Geloof het of niet, van al dat praten, lachen, poseren, Instagrammen en ontdekken krijgt een mens honger. Het kwam dus goed uit dat er nog een luxueus diner op de planning stond. Dat vond plaats op de benedenverdieping waar een lange, rijkelijk aangeklede tafel de imposante ruimte vulde. Wedding goals much? Een live harpspeelster zorgde voor een elegante muzikale ondersteuning. Silverspoon Exclusive Catering zorgde voor een smakelijk visgerecht en Texas-Coffee trakteerde de gasten op een uiterst Instagrammable dessert: hun inmiddels beruchte freak shake. Voor alle gasten in een sugar rush het pand verlieten, kregen ze nog een goedgevulde goodiebag overhandigd. Drie van de dames die voor een leuke foto met het slaapmaskertje van NH Collection uit de bag postten, maakten kans op een overnachting (met onbijt) in een NH Collection Hotel in Brussel.
Om ook jou te laten genieten van de exclusieve verwennerij van ‘The White Dinner’, kan je dankzij ELLE en Friends of the Brands de overvolle goodiebag in de wacht slepen. Hou de Instagrampagina van ELLE België (@elle_belgië) zeker in de gaten! Oh, en of ik die jurk nu even wil teruggeven?
Bekijk hier de foto’s van het event
Bekijk hier de after movie!
Dit artikel is gerealiseerd in samenwerking met Friends of the Brands.