Ligt het aan ons, of staat jouw Instagram plots ook roodgloeiend van de denimlooks? Jeans blijft het perfecte middel voor zelfexpressie, en influencers wereldwijd kleuren het straatbeeld denimblauw.
7 For All Mankind lanceert z’n WE ARE MANKIND campagne, waarin diversiteit, zelfexpressie en creativiteit centraal staan. Zij leveren een blank canvas met hun nieuwe collecties. Jij gaat ermee aan de slag om jouw persoonlijke look samen te stellen, waarin je je eigen unieke zelve kan zijn. Artiesten, dichters, muzikanten en ontwerpers schaarden zich al achter de campagne, en creatievelingen around the globe volgen.
De mensheid, met al z’n gebreken en triomfen, staat centraal in de campagne en wordt vertegenwoordigd door globale en lokale iconen. Streetstyle fotograaf Billy Kid kiekte influencers als feministe en schrijfster Cleo Wade en modefiguur Luka Sabbat. Zij inspireren fans om uitdrukking te geven aan hun eigen artistieke stijl. In België trekken modegoeroes Tiany Kiriloff en Lima Ché de kar, gevolgd door singer/songwriter/surfbabe Jill Shaw en onafscheidelijke droomduo Zoë Van Gastel en Domien Loubry.
Benieuwd naar wat de Belgische influencers uit de kast trekken? Let’s have a look!
Look 1: booty call
Tiany pronkt met een pronte derrière, met dank aan de Edie, de straight jeans die ‘dat’ met je achterste doet. Helemaal 2018, die high waist en rechte snit. Oh, en Tiany, love the blazer!
Une publication partagée par Tiany Kiriloff (@belmodotiany) le
Look 2: vintage heruitgevonden
Blommekes en een vintage jas, Lima Ché hoeft het niet verder te zoeken dan oma’s kast. De handgeschilderde bloemen zijn een eye-catcher, en de denim-on-denim trend oogt lekker stoer onder grandmamans seventies jas.
Blue jeans baby @7forallmankind_eu #7forallmankind #denimlover #denimondenim
Une publication partagée par Lima Ché - Belgium (@limaswardrobe) le
Look 3: pastel perfect
Jill Shaw combineert haar jeans met zachte pistachegroene en aardbeiroze tinten. De pastelkleuren roepen om de eerste sundae ice cream van het seizoen. Elle trakteert haar graag op een coupe, als we die jeans maar even mogen lenen.
longing for chill summer days and shitloads of icecream 🤷🏼♀️ #7forallmankind
Une publication partagée par JILL SHAW (@jillshaw_music) le
Look 4: denim chique
Wow, Zoë tilt streetstyle tot een hoger niveau. Zijn het de knallers van pumps? De handtas met metershoog hebben-gehalte? Het bontje? Of is het de cropped jeans die de show steelt?
Une publication partagée par Zoe van Gastel (@thesoundofourshoes) le
Look 5: bleach
Tiany trotseert vriestemperaturen met een decadent pluizige jas en een casual gebleekte jeans. Kijk, met zo’n outfit mag de koude nog even blijven hangen.
Une publication partagée par Tiany Kiriloff (@belmodotiany) le
Look 6: patch it up
Double trouble met deze denim-on-denim look. 7 For All Mankind lanceert zijn unieke patchwork look, en geen enkele streetstyle fotograaf kan er aan weerstaan.
Une publication partagée par Tiany Kiriloff (@belmodotiany) le
Look 7: jeans baby jeans
Wij-willen-dat-vestje! Die kleur, de snit, de cuteness. En nogmaals, die kleur! Jill Shaw combineert het met de perfecte skinny jeans.
jeansbabyjeans 💘 #7forallmankind @7forallmankind
Une publication partagée par JILL SHAW (@jillshaw_music) le
En omdat 7 For All Mankind individualiteit en zelfexpressie in de schijnwerpers wil zetten, creëren ze een capsulecollectie met sprekende MANKIND T-shirts en sweatshirts. Een deel van de opbrengst gaat naar de ‘Love is Louder’ foundation.
Oh, en boys, geen zorgen, 7 For All Mankind laat jullie niet in de steek. De Airweft, Luxe Sport en Luxe Performance collecties kregen een update. Verder worden jullie verwend met de nieuwe Total Twill, de nieuwe lijn gemaakt van doorlaatbare Japanse stof.
Dit artikel is gerealiseerd in samenwerking met 7 For All Mankind.