Ook Emilie Duchêne van juwelenmerk Thea Jewelry had dezelfde steun bij haar opstart zeker gewaardeerd.

Goodie Bag

De zes geselecteerde projecten krijgen een koffer vol goodies mee van Woman Up by Contrex®. Lore Pieters, Brand Manager bij Contrex®, lijst de voordelen even op:
WOMAN UP BY CONTREX®, dat is:
  • 6 projecten van vrouwen per jaar
  • een crowdfunding campagne waarbij Woman Up by Contrex® het opgehaalde bedrag verdubbelt tot een maximum van 2000€
  • coaching en advies
  • 2000€ extra steun
  • een lanceringsfilmpje over het project
  • een professionele pr-campagne
  • communicatie via social media, online websites en advertenties
  • zichtbaarheid op de websites van Contrex® en Ulule

The faces

Je staat er niet alleen voor, Woman Up by Contrex® roept de hulp in van experts:

  • Els van Aerschot van taalcoachingbedrijf TinC begeleidt je als ondernemer en zet de puntjes op je i.
  • Anne-Catherine Gerets, interieur styliste met een inspirerend interieurboek, is één van de twee gezichten achter de campagne: “Je eerste stappen in de ondernemerswereld zetten is niet eenvoudig. Het is geweldig dat Woman Up by Contrex® onderneemsters steunt in die cruciale opstartfase.”
  • Ook Emilie Duchêne van juwelenmerk Thea Jewelry had dezelfde steun bij haar opstart zeker gewaardeerd: “De combinatie van coaching, de visibiliteit en extra financiële steun biedt vrouwen met onderneemplannen een unieke kans.”