Tommy Hilfiger lanceert z’n lente 2018 Tommy Jeans capsule collectie met nautische en nineties invloeden én de heruitgave van de Fly sneaker uit 1997.

De lente capsule collectie van Tommy Jeans viert individualiteit, diversiteit en de wisselwerking tussen het merk en de muziekwereld. Zo zien we artiesten als Jelani Blackman en IAMDDB, zangeressen Paloma Ford en Salma Slims in de campagne verschijnen naast influencers T-Bone en Rei.

Nineties & nautica

De collectie bestaat uit 65 stuks voor mannen en vrouwen met heel wat denim items, gepimpt met zeilreferenties en opvallende neon accenten. Ook het iconische logo krijgt een update in een modern nautische vlagontwerp.

Fly sneaker

Daarnaast lanceert Tommy jeans ook een heruitgave van de ‘Fly’ sneaker, die gelanceerd werd in 1997.  De schoenen worden verkocht in een speciale limited editie schoendoos.

Verliefd geworden op de nieuwe Tommy Jeans collectie? Via deze link kan je als ELLE-lezeres 24 uur lang exclusief je favoriete items scoren!