Jamie Dornan schopte het onlangs tot kersvers uithangbord van de parfums van Hugo Boss. Ontdek hier de allereerste commercial met de knappe acteur in de hoofdrol.
De campagne wordt tot leven gebracht door de nieuwe geurambassadeurs acteur Jamie Dornan en Nederlands model Birgit Kos. In een film van Drake Doremus speelt het paar de rollen van de Boss-man en –vrouw, die een intense en sensuele ervaring beleven. Aangespoord door de kracht van Boss The Scent beginnen ze hun ontmoeting achter VR-brillen. Ondanks deze barrière maken ze een diepere connectie en wordt ook de fysieke chemie tussen hen groter. Boss The Scent maakt de overgang van de ene naar de andere wereld en fungeert als brug tussen het virtuele en het reële. Wanneer hun zintuigen zich verstrengelen komen ze nader tot elkaar, tot ze beseffen dat ze zich moeten losmaken van hun virtuele realiteit om in de reële wereld tot elkaar te komen. Onderdeel van het nieuwe hoofdstuk in een digitale campagne met meerdere platforms die consumenten uitdaagt zich van hun scherm los te maken om opnieuw contact met hun zintuigen te maken. Om memorabele ervaringen te creëren die het virtuele met het reële combineren tijdens hun eigen reis van verleiding.
BOSS The Scent Private Accord for Him en BOSS The Scent Private Accord for Her zijn vanaf 1 oktober verkrijgbaar bij de geautoriseerde Hugo Boss Fragrances parfumerieën en warenhuizen. For Him, 97 euro (100 ml), For Her, 115 euro (100 ml)