Je met volle teugen laten genieten van lichte, zorgeloze momenten samen. Je dag oplichten met grappige en verrassende emoties… Dat is precies waar Coca-Cola light voor staat!
Op de afgelopen editie van de ELLE Fashion Night op 5 oktober waren er enkel stralende, enthousiaste gezichten te zien. Tussen de tal van leuke ontdekkingen waren er ook de nieuwe smaakjes van Coca-Cola light. Lemon en z’n vleugje citroen, Exotic Mango en z’n zoete fruitigheid, en Ginger Lime en z’n heerlijke citroengember- smaak wisten vanaf de eerste slok te bekoren.
Om deze sprankelende ontmoetingen te vereeuwigen, stond er een photobooth waar de gasten zich konden laten fotograferen, omringd door hun vriend(inn)en. Want, geef toe, wat laat een avond meer schitteren dan er samen met je favoriete mensen van te genieten?
Light moments
Dat is trouwens precies wat influencers An-Katrien Casselman en Virginie Philippot deden: zich amuseren en hun creativiteit botvieren met een T-shirt met hun eigen quotes op. Maar ze vertelden ook over hun light moments, fijne anekdotes die een glimlach op je gezicht toveren. “We’ll always be best friends, because you know too much …”, lacht An-Katrien. “Ik denk dat alle vrouwen en hun BFF’s zich in die uitspraak zullen herkennen. Je bent bevriend omdat je elkaar in vertrouwen neemt …” Het is eigenlijk de logica zelve!
Je gaat beseffen hoe aangenaam die kleine momenten in het leven kunnen zijn. Je hebt geen grote verrassingen nodig om ontroerd te worden … Wat gefluit kan voor Virginie bijvoorbeeld al genoeg zijn: “Ik heb vier jaar in de stad gewoond. En nu ik weer op het platteland woon, heb ik ontdekt hoe vrolijk ik kan worden van het gefluit van de vogels. Het is zoiets eenvoudigs … Meer heb je toch niet nodig?”
Voor twee van onze lezeressen leverde de ELLE Fashion Night 2018 een mooi geschenk op. Zij wonnen namelijk de wedstrijd op ELLE.be en hun eigen ingestuurde quote werd op een aantal exclusieve Coca-Cola light T-shirts gedrukt die enkel tijdens de ELLE Fashion Night te verkrijgen waren. Een echt collector’s item dus.
Dit artikel kwam tot stand in nauwe samenwerking met Coca-Cola light.
www.cocacolabelgium.be