In elk geval wordt ze gerecycleerd. Bij ieder nieuw seizoen spreekt men niet langer over innovaties, maar over de ‘revival’ van trends. Komt het nieuwe erop neer dat het telkens opnieuw begint? Laten we beginnen met het resultaat.
Op dit moment is het de beurt aan de jaren negentig, die al enkele seizoenen lang hot & happening zijn. Maar sinds de geboorte van de hogetaillejeans en vleermuismouwen zit er ondertussen wel al een volledige generatie. Terwijl men aan het begin van de nineties juist sprak over de comeback van de hippiejaren, met trending oranje Cimarron-jeans en ronde zonnebrillen genre John Lennon. In het midden van de heropleving van de flower power brak echter de grunge door, terwijl punk, de lederen, anarchistische versie ervan, nooit gestopt is met nieuwe aanhangers voor zich te winnen, zelfs onder de huidige jeugd. De oude garde, ondertussen nog altijd gepiercete zestigers maar dan wel met een nettere broek, moeten zich nog altijd onder invloed van drugs & rock ‘n’ roll wanen wanneer ze vandaag tieners zien, getooid met een hanenkam.