De perfecte mix van athleisure en sportswear: van de eerste collectie van het Belgische merk RectoVerso krijgen we zin om uit onze luie zetel te komen en onze sportieve voornemens waar te maken.
100% Belgisch
Het nieuwe Belgische merk RectoVerso komt nog maar net op de sportkledingmarkt piepen, maar het kan wel al op een unieke expertise voortbouwen. Het label werd namelijk bedacht en ontworpen door het Belgische familiebedrijf Liebaert Textiel, de Europese leider in de productie van elastische stoffen voor ondergoed en sportkledij. RectoVerso bezit dus al een diepgaande kennis die gedurende 130 jaar werd opgebouwd. Het doel van het merk is het combineren van het beste van beide werelden: design en kwaliteit. Elk stuk van de collectie is gemaakt van stoffen die ontwikkeld zijn door Liebaert. Zo zijn er sportbeha's en T-shirts vervaardigd in een lichte stof die snel opdroogt. De collectie bevat ook leggings geproduceerd met de nieuwste technologie, die het sneller herstellen van de spieren mogelijk maakt.
Een explosieve cocktail
Vandaag staat Camille Liebaert, de jongste van het gezin, aan het hoofd van het merk. Zelf belichaamt ze het DNA van RectoVerso: avontuurlijk, spontaan en vrouwelijk. Het label speelt in op verschillende contrasten: kracht en verfijning, avontuur en vrouwelijkheid, chic en shock. Door middel van innovatieve, prestatiegerichte sportkleding en hoogwaardige athleisure-artikelen tast het merk de grens af tussen techniek en luxe.
Ontdek hier enkele looks:
De collectie is verkrijgbaar rectoversosports.com
Wil je de stukken zelf ontdekken? Van 1 april tot 26 juni is de pop-upstore open van 10 tot 18 uur in de Nationalestraat 26, Antwerpen.
(vertaling door stagiaire Morrigan Penninck)