TEGEN DE STROOM IN

In een tijd waarin fast fashion de toon zet en trends razendsnel opkomen om dan weer geruisloos te verdwijnen, gaat het Belgische lingeriemerk – al sinds 1981 een huis van vertrouwen – terug naar de basis door comfort te koppelen aan een mooie look. In lijn met zijn slogan ‘Do you go against the current?’ (‘Zwem jij tegen de stroom in?’), moedigt het label vrouwen aan om te vertrouwen op hun aangeboren intuïtie, hun zesde zintuig dat integraal deel uitmaakt van hun persoonlijkheid. Ontembaar, onbevreesd, vrij, onvoorspelbaar, spontaan … de Marie Jo-vrouw heeft geen schrik om tegen de stroom in te zwemmen en komt altijd verrassend uit de hoek. Net als water is zij degene die de bakens uitzet, en ze gaat haar eigen weg. Ze laat zich geen enkele keuze opdringen – ook niet op het vlak van kleding – en volgt onverdroten haar instinct.
Als bewuste consumente komt ze stijlvol voor de dag zonder iets aan te trekken van trends. Ze weet maar al te goed dat ultieme luxe schuilt in discretie en verfijning. Al die waarden vertalen zich in de topstukken van het merk, gekenmerkt door vrouwelijke lijnen, verfijnde materialen en een luxueus kleurenpalet.