Zien: Lily-Rose Depp en Vanessa Paradis in nieuwe Chanel campagne

Geüpdatet op 8 mei 2019 door ELLE België
Zien: Lily-Rose Depp en Vanessa Paradis in nieuwe Chanel campagne

Chanel vond haar J12-horloge opnieuw uit, maar wel met dezelfde iconische identiteit én iconische muzes.

Chanel stelt een nieuwe versie voor van haar iconische J12-horloge: de J12 Caliber 12.1. De nieuwe versie behoudt de features en identiteit van het originele model, maar ziet er toch compleet anders uit.

1/

It’s all about seconds

chanel lily rose depp new J12

Als gezicht voor de campagne van de J12, koos Chanel 9 muzes, waaronderNaomi Campbell,  Claudia Schiffer, Vanessa Paradis en Lily-Rose Depp. Allen werd hen gevraagd welke ervaring en seconde het meeste invloed had op hun leven. Voor Lily-Rose Depp heeft dit alles te maken met familie. "Mijn leven veranderde de seconde dat mijn kleine broer geboren werd", aldus de jonge filmster.

2/

Lily-Rose Depp & Chanel

Ook de connectie die Lily-Rose heeft met Chanel staat volledig in het teken van familie. Alles begon namelijk met haar beroemde moeder Vanessa Paradis.

Mijn band met Chanel is meer dan een professionele relatie. Eén van mijn eerste herinneringen is van toen ik amper twee jaar oud was en mijn moeders Chanel-pumps uitprobeerde. Toen ik jong was stal ik om de haverklap haar Chanel-tassen om me mee te verkleden.

lily-rose depp chanel vanessa paradis

Hun love story nam een nieuwe wending in 2015, toen Lily-Rose haar officiële debuut maakte samen met haar moeder op de Métiers d’Art-show. Sindsdien was Depp al het gezicht van verschillende Chanel-campagnes, waaronder nu dus samen met mama Vanessa. De liefde voor het huis zit duidelijk in de familie. 

 

(door stagiaire Marie Pauwels)