Een tiental moeder-dochterduo’s beleefde een onvergetelijk verwenmoment tijdens de ELLE x Marie Jo Shopping Night op 8 mei. Throwback naar een geslaagd moederdagevent boordevol lingerie, een fleurige make-up workshop en tal van andere leuke extra’s.

Natuurlijk vinden we allemaal dat onze mama de liefste, warmste, zachtste … kortom de allerbeste is. Ook al zeggen we het niet altijd met zoveel woorden of zijn we het niet altijd met haar eens, moederdag is de ideale gelegenheid om samen wat quality-time te beleven. Om die speciale band tussen moeders en dochters te vieren, legden ELLE & Marie Jo een tiental duo’s in de watten tijdens een exclusieve shopping night bij SKM in Aartselaar. Want samen lingerie passen klinkt toch als de ultieme teambuildingactiviteit voor moeders en dochters?

Het geheim van een goede moeder-dochterrelatie? Het feit dat er geen geheimen zijn. Dus doken onze duo’s gezellig in het pashokje om de nieuwste modellen uit de Avero-collectie van Marie Jo uit te proberen. Vergeet slecht zittende cups of verkeerde maten, een professioneel team van lingerie-experts stond de vrouwen bij met persoonlijk advies. Het resultaat: veel ooh’s en aah’s van achter de gordijnen.

Met z’n perfecte pasvorm en female touch is het Belgische lingerielabel Marie Jo sinds 1981 het favoriete merk van zowel van moeders als dochters. Sterren van de avond waren – behalve de dames zelf – de setjes  uit de Avero-collectie met de bekende madeliefjes als iconisch detail. Met hun moderne snit en luxueuze afwerking weet de Avero-lijn de verschillende generaties te overstijgen. Voel je op en top vrouwelijk dankzij de hartvormige cups en mousse balconets die de hele dag comfortabel zitten. De eigentijdse modellen zijn beschikbaar in vier tijdloze basiskleuren –  wit, caffé latté, natuur en zwart. De perfect match voor elk huidtype en elke kledingstijl. Of je nu kiest voor een sporty, klassieke of casual outfit.

Uiteraard is een exclusief event niet compleet zonder gepaste animatie. Zo kreeg je in de mobiele make-up bar een fleurige make-over met make-up van gedroogde bloemen. Een origineel idee voor een zomerse festivallook. En omdat een moment om in te kaderen vraagt om een tastbare herinnering, konden de moeders en dochters samen poseren in de photobooth met flower wall.

Na afloop keerden de dames terug naar huis met hun nieuwe aanwinsten en een goedgevulde goodiebag. En er was één gelukkige deelneemster won het Golden Ticket ter waarde van 125 €. Bovendien zette Marie Jo de moeders én dochters letterlijk in de bloemetjes met een prachtig boeket van bloomon.

De ELLE x Marie Jo Shopping Night gemist? Niet getreurd. Nodig je mama uit voor een middagje winkelen, met als een kers op de taart een bezoek aan de lingeriewinkel voor een intiem Avero-momentje.

Bekijk hieronder de foto’s van het event. Sta jij erbij?

Check de store locator om de dichtstbijzijnde deelnemende lingeriespeciaalzaak te vinden.

Dit artikel werd geschreven in samenwerking met Marie Jo.