Elk seizoen komen bepaalde klassiekers terug, zo ook in de winter. Deze vijf tijdloze stukken verdienen een plekje in de wintergarderobe van elke vrouw.

De wollen trui

Zeg dag tegen vormeloze wollen truien die bovendien de hele dag kriebelen en kies in plaats daarvan voor kwaliteit. Investeer in een mooi stuk dat je jaren houden wil. Op vlak van materialen zijn wol en kasjmier jouw partner in crime voor warme maar stijlvolle winteroutfits. Zoek je breigoed met een extra twist, kies dan voor een model met bijvoorbeeld gedraaide breisels of details als ruches of ballonmouwen.

winter trends basics tijdloze klassiekers

Shop hier

De zwarte blazer

Moeiteloos chic, past bij alles en geeft je een verzorgde look in een oogwenk. Draag ‘m op een jeans over een coltrui of oversized met zwarte panty’s en laarzen. Een stijlvol detail: voeg een brede riem toe om accent te leggen op je taille.

winter trends basics tijdloze klassiekers

Shop hier

De trenchcoat

Hét perfecte stuk voor wanneer de bladeren beginnen te vallen, maar het nog niet koud genoeg is om je (faux!) bontmantel uit de kast te halen. Van het traditionele beige model tot de lederen versie, er is echt voor elk wat wils. wintergarderobe

Shop hier

Een paar leren laarzen

Om het warm te houden op een stijlvolle manier wedden we op een mooi paar leren laarzen. Ga voor een haalbare hakhoogte (en liefst vierkante hakken voor extra comfort) en laat je qua uitvoering helemaal gaan: suède, lakleer, croco…

winter trends basics tijdloze klassiekers

Shop hier

Een stijlvolle jeans

Welk stuk is tijdlozer dan jeans? Regen of zonneschijn, dit stuk draag je 365 dagen lang door. En saai is ‘ie allesbehalve, want er is een gigantisch aanbod aan modellen: van boyfriend tot mom jeans en cirkeljeans, met een hoge of een lage taille, er is er eentje voor elke outfit en mood van de dag.

wintergarderobe

Shop hier

Deze selectie is gemaakt in samenwerking met Retviews. Deze Belgische start-up ontwikkelde een innovatieve technologie op basis van een AI en big data op het gebied van mode. Zo kunnen merken de markt in real time analyseren en krijgen ze een 360° zicht op hun concurrenten.