Van Miranda Kerr tot Rihanna, Kylie Jenner, Alicia Keys, Halsey en Selena Gomez: een eigen cosmeticalijn lijkt wel een verplicht kaartje om binnen te geraken op vipfeestjes tegenwoordig. Zowat elke ster slaat aan het ondernemen in de beauty industrie. Na enkele eerdere pogingen, is nu ook miss Bieber aan de beurt.

‘Bieber Beauty’, ‘Dew Beauty’, ‘Dewy Beauty’, ‘HB Beauty by Hailey Bieber’,… Het stijlicoon probeerde volgens TMZ al eerder handelsmerken te registreren voor een make-uplijn – zonder succes. En misschien maar goed ook, want anno 2021 is skincare booming business. En Hailey’s nieuwe merk zal naast make-up en wellnessproducten ook skincare bevatten. Slimme zet! De noemer die ze koos voor haar nieuwste project Rhode is haar tweede naam. Dat is opvallend, want ook hubby Justin gebruikt zijn tweede naam voor zijn merk Drew House (met de herkenbare smiley-merchandise waarin we het getrouwd koppel regelmatig – dolgelukkig – spotten op Instagram).

Rhode zal draaien om skincare, beauty en wellness met cosmetica-, make-up-, bad- en doucheproducten, parfums, haar- en huidverzorging. Kortom: alles, maar dan ook écht alles, wat met schoonheid en welzijn te maken heeft. Tijdens de lockdown kwamen we erachter hoezeer de blonde schone bezig is met die onderwerpen. Ze deelde haar ervaring met acne en haar uitgebreide skincare routine. Daarnaast was ze samen met mamalief te zien in een campagne van het huidverzorgingsmerk bareMinerals.

Het brede concept van Rhode doet wat denken aan Poosh van Kourtney Kardashian. Ze is dan ook zeker niet de enige die met een soortgelijk celebrity-bedrijfje start. Desalniettemin zijn we erg benieuwd naar hoe miss Bieber het ervan af zal brengen als entrepreneur. En vooral: of de producten hun geld waard zijn. Zodra er meer info is over een releasedatum, lees je ‘t hier.

Lees ook: 

Hebben: de cruelty-free make-uplijn van dj Anouk Matton

Kylie Skin komt naar België: dit zijn de beste en slechtste producten