Tiffany & Co. kondigt aan dat Beyoncé en JAY-Z de hoofdrol zullen spelen in haar nieuwste campagne ‘ABOUT LOVE’. De campagne symboliseert een nieuwe richting voor de luxejuwelier en is het resultaat van een nauwe samenwerking en een gedeelde visie met de Carters.
‘ABOUT LOVE’ is meteen de eerste campagne die het koppel samen deelt. Centraal staan verbondenheid, kwetsbaarheid en het liefdesverhaal van het beroemdste muzikale koppel van deze tijd, gesymboliseerd door de iconische Tiffany Diamond en geplaatst tegen de achtergrond van Jean-Michel Basquiat’s Equals Pi (1982). Interessant detail: Basquiat’s kunstwerk is al sinds z’n creatie onderdeel van private collecties, en wordt nu voor de eerste keer aan het publiek getoond.
Met deze stunt zet Tiffany haar relatie met (New Yorkse) creatievelingen in de verf en kondigt het een nieuw hoofdstuk aan binnen haar merkverhaal.
Dit bericht bekijken op Instagram
De campagne met Beyoncé en JAY-Z ziet er niet alleen schitterend uit, maar doet ook goed. Als onderdeel van de samenwerking met de Carters schenkt Tiffany & Co. een bedrag van 2 miljoen dollar aan studiebeurzen en stageprogramma’s voor Historically Black Colleges and Universities (HBCU’s).
Tiffany & Co zal op 15 september haar campagnefilm lanceren met de Carters, stay tuned!