Rueda Wijnen gaat voor het derde jaar op rij op zoek naar een ‘winefluencer’ om zijn of haar liefde voor wijn van de sociale daken te schreeuwen. Wil jij kans maken op deze felbegeerde titel? Lees dan vooral verder.
Rueda is een van de belangrijkste witte wijngebieden van Spanje met wijngaarden tot wel honderd jaar oud. De regio staat bekend om frisse, zomerse witte wijnen die proeven naar de Spaanse zon. Om nog meer mensen kennis te laten maken met dit heerlijk staaltje vakmanschap is Rueda Wijnen nu op zoek naar een ‘winefluencer’ met een voorliefde voor Rueda Verdejo. Spendeer jij je dagen al scrollend op sociale media? Hou je ervan creatieve content te delen met je volgers? Dan maak jij een kans.
Word jij ‘winefluencer’ van het jaar?
Van 19 tot 23 september kunnen wijnliefhebbers namelijk een gooi doen naar de titel op sociale media. Dat kan bijvoorbeeld in de vorm van een originele Instagram-reel, Facebook-post, TikTok-filmpje of blogpost. Als je er maar bovenuit springt! Volg de Instagram pagina van @ruedawijnen. Plaats jouw inspirerende Rueda ‘winefluencer’-content, tag @ruedawijnen en gebruik #TasteRueda.
Wat wordt van je verwacht?
Als ‘winefluencer’ proef je maandelijks Rueda wijn, post en blog je erover op je sociale media-kanalen. Daar krijg je bovendien een salaris van maar liefst 5.000 euro voor. Wacht dus niet langer en zet je aan het content creëren!
Dit artikel werd opgesteld in nauwe samenwerking met Rueda Wijnen.
LEES OOK:
Maak van je smartwatch een hip modestatement
We love: de nieuwe Espresso Collection van KitchenAid
De 150 beste streetstyle looks van New York Fashion Week