George Clooneys eeuwige glimlach wist al heel wat zieltjes te bekeren tot Nespresso. De acteur en zijn kopje koffie gaan nergens heen, maar worden wel vergezeld van twee Franse sterren in een nieuwe campagne.
Van de Oscarwinnende Jean Dujardin kenden we zijn liefde voor koffie al. Acht jaar geleden verscheen de acteur al eens in een campagne voor Nespresso samen met George Clooney. Daarnaast maakt Camille Cottin voor het eerst haar opwachting. Als ster van het kleine scherm in ‘Dix pour cent’ en in de bioscoop, is de Française niet van plan de laatste Nespresso-koffie te laten stelen door haar twee buren.
Charme en gevoel voor humor zijn troeven die het trio gemeen hebben en die ze 100% inzetten voor Nespresso. Hoewel de smaak van deze uitzonderlijke koffiesoorten natuurlijk centraal staat in het script en de bron is van de vriendschappelijke strijd tussen de drie hoofdrolspelers, wordt het streven naar duurzame ontwikkeling, met name recycling, benadrukt.
Dat de Unforgettable Taste-campagne ook achter de schermen behoorlijk amusant was, blijkt uit de behind the scenes-beelden. De drie acteurs tonen grimassen op de set, grappen met elkaar en glimlachen van oor tot oor. What else?
LEES OOK: Dit zijn onze 23 favoriete koffiebars in Antwerpen