Al meer dan 150 jaar streeft Shiseido ernaar om ons mooi en goed in ons vel te laten voelen, ongeacht onze leeftijd. Met zijn recente campagne #TheAgeIFeel zet het merk vrouwen – alle vrouwen! – en hun schoonheid in de kijker. Maar het wil ook zijn unieke expertise op het vlak van huidverzorging belichten.

EEN BOOST VOOR ONS ZELFVERTROUWEN

Waardevolle ingrediënten, krachtige samenstellingen, zintuiglijke texturen, knap ontworpen flacons… Al sinds zijn oprichting weet Shiseido perfect hoe het vrouwen van alle leeftijden kan verleiden. Maar het doet dat ook met zijn geavanceerd onderzoek en doorlopende vernieuwingen. Het merk maakt zijn beloften immers waar. Het heeft het vertrouwen van zijn klanten dubbel en dik verdiend, ontdekking na ontdekking, product na product, technologie na technologie, patent na patent.

Icone citation

“Ouder worden, is geen last. Het is een voorrecht.”

Onze samenleving evolueert en we zien steeds vaker hoe vrouwen worden gehoord, gerespecteerd en naar waarde geschat. Toch blijft hun leeftijd nog al te vaak een struikelblok. Ook vandaag nog worden vrouwen in een vakje gestopt, op basis van hoe oud ze zijn. Met zijn campagne #TheAgeIFeel wil Shiseido vrouwen in het voetlicht zetten, met alles wat ze in het leven hebben bereikt. Het label wil hen vleugels geven om dat beknottende getal van hun leeftijd achter zich te laten en zich in elke fase van hun leven te ontplooien. Het gezicht van een vrouw leeft, het vertelt over haar ervaringen en emoties, over de weg die ze heeft afgelegd en de moeilijkheden die ze heeft overwonnen. De boegbeelden van deze campagne vormen het levende bewijs dat we geen perfecte huid nodig hebben om te bestaan en mooi te zijn.

©Presse

Via de campagne #TheAgeIFeel wil Shiseido ook de innovaties van zijn onderzoek belichten: van plantenextracten met superkrachtige ingrediënten over vernieuwende texturen die het welzijn verhogen tot duurzamere flacons die de doeltreffendheid van de samenstelling beschermen én net de goede dosis afgeven (en zo verspilling tegengaan).

De campagne wordt gedragen door drie vrouwen. Het zijn drie persoonlijkheden met drie verschillende huidskleuren en leeftijden.

EEN GAVERE HUID

De huid is het grootste orgaan van ons lichaam. Ze leeft, ze vertelt iets over onze persoonlijkheid, over wat we hebben meegemaakt en de emoties die we hebben gevoeld. Ze getuigt over de weg die we hebben afgelegd, de jaren die zijn verstreken. Het is dus essentieel dat we haar goed verzorgen.

VIER ICONISCHE VERZORGINGSPRODUCTEN 

  1. Ultimune: een serum dat zijn doeltreffendheid al volop heeft bewezen. Met zijn dubbele anti-aging technologie belichaamt dit product het succes van   Shiseido’s onderzoek. Ultimune staat voor 25 jaar research en 22 schoonheidsprijzen. Wereldwijd wordt er elke negen seconden een exemplaar van verkocht.
  2. Essential Energy: deze topper bevat drie verschillende hyaluronzuren, gecombineerd met Red Ginseng. Hiermee is het ideaal voor een doffe huid die nood heeft aan energie en intense hydratatie.
  3. Benefiance: in amper twee weken strijkt deze crème rimpeltjes weer glad, dankzij de krachtige ReNeura+™-technologie.
  4. Vital Perfection: de perfecte verzorging voor de huid die een lifteffect kan gebruiken. Ze is gebaseerd op het beste dermatologische onderzoek en neurowetenschap over stevigheid van de huid. De huid wordt dan ook steviger, gladder en gaat meer stralen.

    Shiseido’s iconische huidverzorgingsproducten. ©Presse

Dit artikel is geschreven in nauwe samenwerking met Shiseido.
www.shiseido.be

LEES OOK :

Docks Bruxsel lanceert de Beauty & Fashion Schools en nodigt je uit voor een unieke VIP-avond!
Hotel Riga: waar luxe en historie hand in hand gaan
In hotel L’Oscar London slaap je als een royal