Zalando en Paco Rabanne lanceren een zomerse capsulecollectie van veertig items, met onder andere de iconische Paco Rabanne maliënkoldertassen, disc-geïnspireerde rokken, tops en jurken in opvallende kleuren.
Online platform Zalando en innovatief modehuis Paco Rabanne bundelen deze zomer hun krachten. Het resultaat is een ultravrolijke designercollectie voor lente/zomer 2023. Levendige kleuren, dynamische designs... alle zintuigen worden geprikkeld en vooral van de herkenbare Paco Rabanne-accessoires word je instant vrolijk.
De capsule bestaat uit veertig items: twintig ready-to-wear-items, zeventien accessoires en drie schoenontwerpen geïnspireerd door de iconische ontwerpen van het Parijse luxemerk. Het gebruik van metaal en de keuze voor innovatieve vormen gecombineerd met felle zomerkleuren zijn de rode draad in de collab.
De Paco Rabanne-capsule voor Zalando komt tot leven in een campagne met beelden van de nieuwe generatie talenten, zoals Franse singer-songwriter Crystal Murray, dj en model Dustin Muchuvitz en model Aj Yel.
De styling van de campagne werd verzorgd door Glen Mban, die plezier haalt uit het spelen met mode door de codes van luxemode heruit te vinden via het benadrukken van de uniekheid van het individu.
De capsule is vanaf 12 april exclusief verkrijgbaar bij Zalando.