“Tijdens mijn studies in Toulouse had ik een vriend die altijd in geldnood zat. Dat loste hij op met een ingenieus idee : hij zette een extreem eenvoudige webshop op met een link naar één of andere Chinees die WC-papier verkocht. Op die manier bezorgde hij WC-papier aan alle bed & breakfasts in een straal van 250 meter rond Toulouse. Dat leverde hem een aardig centje op, ikzelf heb er een passie voor e-commerce aan overgehouden…”
Een passie die Joris koppelde aan zijn interesse in mannenmode: “Er is een groot tekort in aanbod als het op mannenaccessoires aankomt. Retailers stellen collecties samen met een bepaald budget voor ogen. Dat budget blijkt meestal te krap en wordt bijna volledig in kledij gestoken, voor accessoires blijft weinig over. Resultaat: verder dan een paar basic accessoires wordt niet gegaan. Ik wil dat gat vullen! Ikzelf ben altijd graag bezig geweest met mode: ik koop mijn broeken een beetje te kort, draag geen sokken van zodra dat mogelijk is en heb graag blazers in een speciale kleur of print. Op café word ik daar vaak positief over aangesproken, ook door mannen. Zo zie je maar, de interesse is er!”