Speciaal zijn ook de twee catwalkstudio’s. Bij de mannen is die naam misleidend: het gaat eigenlijk om een wit vlak waarvoor de modellen 360° draaien. “We hebben gemerkt dat mannelijke klanten graag het product uit alle hoeken te zien krijgen. Ze willen geen centimeter missen, vòòr ze hun bestelling plaatsen.” Bij de vrouwen wél een echte catwalk, twee zelfs. “Vrouwen willen eerder zien hoe een kledingstuk beweegt, ingezoomde shots vanuit elke ooghoek hoeft niet voor hen.”
Last but not least: de mini studio’s waar accessoires worden geshoot: een tiental hokjes waarin tassen, schoenen en cosmetica met flitsen worden gebombardeerd.
Het ruwe materiaal (foto’s en film) wordt bijna simultaan naar het Post Production bureau verstuurd voor eventuele aanpassingen en montage. In principe kunnen afgewerkte beelden de dag zelf nog online gaan. Kan je nog volgen? Indien niet, kunnen verdwaasde nieuwkomers bij de Guideline Wall terecht: daar wordt het hele proces in pictogrammen uit de doeken gedaan, kwestie van niet teveel tijd aan uitleg te verspillen…