POSTUUM
Happyish
Inhoud: Een reclamemaker, ver in de vijftig, komt zich in een team jonge hipsters terecht en is geobsedeerd door de jeugdcultus.
Voor wie? Voor diegenen die kijken naar hun jongere collega’s als schadelijke insecten en meer dan één keer per week aan botox denken.
Waarom? Philip Seymour Hoffman speelt mee.
Wanneer? Op avonden dat je je lelijk, oud en depressief voelt. Ja, want die zijn er.
Binnenkort op Showtime.
ZINLOOS
Inhoud: Een jonge vrouw, die erg bezig is met haar reputatie, wordt het lachertje van het internet na een virale video. Na deze publieke vernedering schakelt ze een marketingexpert in om een mooi mens te worden.
Voor wie? Wie stiekem houdt van ‘Gossip Girl’, ‘Confessions of a Shopaholic’ en roddelbladen, is hier aan het juiste adres.
Waarom? Want het is Emily Krapnek, de maker van ‘Suburgatory’, die het programma bedacht.
Wanneer? Na een beschamend moment tijdens een vergadering. Om te relativeren.
Vanaf 30 september op ABC.