Kenzo doet het met Google tijdens Parijse modeweek

Gepubliceerd op 25 september 2013 door Laure Vandendaele
Kenzo doet het met Google tijdens Parijse modeweek

GoogleKenzo

Google gaat voor het eerst in zee met een wereld die bijna even snel evolueert als die van de technologie: de mode. Meer precies slaat de internetgigant de handen tijdens de modeweek in elkaar met Kenzo.

Wat hebben het modehuis en de zoekmachine precies op stapel staan? Wel, wereldwijd kunnen alle modeliefhebbers die geen uitnodiging voor het defilé van Kenzo bemachtigden (en dat zijn er uiteraard heel wat), de show volgen live volgen via You Tube en Google+.

De nieuwe zomercollectie zal op 29 september om 10 uur 's ochtends plaatsvinden in Parijs maar echte nieuwsgierige aagjes kunnen de voorbereidingen en opbouw van de show vanaf 7 uur online volgen. Backstage én frontrow!

Om deze heuglijke samenwerking te vieren ontwierpen Humberto Leon en Carol Lim, de ontwerpers van Kenzo, een exclusief tasje voor de nieuwste Nexus 7 tablet. De opbrengst van de verkoop gaat integraal naar een goed doel.

Vive les fashion-geek!

Afspraak op 29 september!