Hoera, het is een…. denimlijn! Met de fonkelnieuwe Lot 700 collectie heeft Levi’s zijn denimfamilie opnieuw uitgebreid. Hiermee brengt Levi’s niet alleen een ode aan de vrouw in al haar vormen en maten, maar introduceert het merk ook een nooit eerder geziene stretchtechnologie.
Begin jaren 30 van de vorige eeuw bracht Levi’s de allereerste denimbroek voor vrouwen op de markt. De 701 was aanvankelijk erg populair onder welgestelde vrouwen die hun vrije tijd doorbrachten op de paardenranch. Dat de 701 later tot een waar fashion item uitgroeide, hebben we zonder twijfel te danken aan niemand minder dan Marilyn Monroe die vaak in de broek te spotten viel.
Om verder te bouwen op het iconische karakter van deze 701 lanceerde Levi’s deze zomer de Lot 700 collectie met niet één, maar zes denimklassiekers. Wij vlogen naar New York voor de lancering (het verslag daarvan lees je hier) waar Jennifer Sey, Global Chief Marketing Officer bij Levi’s, ons meer vertelde over deze gloednieuwe lijn: