Charli XCX in nieuwe Replay-campagne

Gepubliceerd op 11 oktober 2013 door Laure Vandendaele
Charli XCX in nieuwe Replay-campagne

CharliXCX_for_ReplayLaserblastClubCollection_1

Replay lanceert samen met VICE de nieuwe Laserblast Club capsulecollectie. De ambassadrice van de collectie is nieuwe muzikale ontdekking Charli XCX.

'Charli wie?', horen we jullie denken? Haar naam doet misschien niet meteen een belletje rinkelen maar haar hit 'I Love It' kweelde je vast al meerdere malen mee. Toch was het niet Charli zelf de met het aanstekelijke nummer hoog in de hitlijsten belandde.  Zweeds electro-pop duo Icona Pop adopteerde Charli's single en had meteen een flinke zomerhit te pakken.

Toch was de 21-jarige Britse popsensatie met roots in het rave milieu van Oost-Londen niet aan haar muzikale proefstuk toe. Op amper 14 jarige leeftijd nam Charli haar eerste album op en enkele jaren later schreef ze de muziek voor de indie horror film ‘Elfie Hopkins’. Nog een jaar later toerde ze een hele zomer met Santigold en Coldplay.

En nu zet de jonge zangeres die haar kritische kijk op de wereld verwerkt in dansbare popsongs, haar eerste stapjes in de modewereld. Het is net die combinatie wat van haar de perfecte ambassadrice voor Replay maakt. Want ook bij dit modewerk is de balans tussen vernieuwing en mainstream fashion bijzonder belangrijk.

Charli XCX is onder meer te zien in de teaser video voor de  capsulecollectie en zal ook een mini concerttour doen voor Replay met haltes in Parijs en München. Met dit nieuwe gezicht wil Replay een hip publiek aanspreken en zijn jonge imago combineren met de milieuvriendelijke technieken die gebruikt worden om de Laserblast jeans te produceren.

CharliXCX_for_ReplayLaserblastClubCollection_2

De Laserblast Club capsulecollectie is nu te koop via replay.it of in de Replay winkels.

stag. (CVT)