Vanaf vandaag ligt ‘The Girl’, het nieuwe parfum van Tommy Hilfiger in de winkel. Niemand minder dan merkambassadrice Gigi Hadid is de ster van de nieuwe campagne. 10 vragen aan de Californian it girl.
1.Vertel eens iets meer over je beautyroutine.
Ik hou het graag simpel. Mijn haar draag ik doorgaans in een paardenstaart of een hoge dot en mijn make-uplook is eenvoudig. Ik zweer bij bronzer, mascara, mijn favoriete parfum en ik kan de deur uit. Zeker wanneer ik niet moet werken, hou ik alles zo eenvoudig mogelijk.
2.Waarin schuilt de schoonheid van een vrouw.
Zelfvertrouwen, warmte en gastvrijheid maken een vrouw mooi. Ik heb het geluk gehad om een paar van de vrouwen waar ik tijdens mijn jeugd naar opkeek te ontmoeten. Al die vrouwen staan voor die kwaliteiten.
3. Hoe bereid je je fysiek en mentaal voor op een grote shoot of catwalkshow?
Ik box, het is een geweldige manier om mijn lichaam in shape te houden en om een uur lang aan niets te denken. Het werkt therapeutisch, zonder dat ik het doorheb.
4. Hoe wapen jij je tegen het competitieve modellenbestaan?
Het is heel belangrijk dat mensen graag met je willen werken, je raakt immers niet aan de bak als je te moeilijk doet. Er is immers altijd iemand die mooier en vriendelijker is. Het is belangrijker dat mensen zeggen ‘ik heb met de kapper van de shoot gesproken en die vertelde me hoe aardig je was’ dan ‘wat een prachtige foto!’ Daar hou ik een beter gevoel aan over. Wees aardig, wees iemand waar mensen mee willen werken.
5. Social media maakt een groot deel uit van je leven als model. Hoe sta je er tegenover?
Ik ben opgegroeid in een generatie waarin sociale media deel van je dagelijkse leven uitmaakt. Het is iets wat er bij hoort en het voelt natuurlijk voor mij. Ik heb trouwens altijd geweten dat sociale media erg belangrijk zou zijn en het heeft een boost voor mijn carrière betekend.