Ook Franse modehuizen zoals Chanel en Dior brengen hun variant van Koreaanse beautybestsellers op de markt. Koreaanse beauty in een Europees jasje.

De tijden waarin we Koreaanse beautyproducten via internationale webshops naar onze beautykast lieten verschepen, liggen voorgoed achter ons. Tal van Europese merken lieten zich beïnvloeden door het succes van Koreaanse beautyproducten en brengen hun eigen sheetsmasks, cushion foundations en powder cleansers op de markt.

Toch nog op zoek naar de real deal? Dan is er nog Honeysu.com, de Belgische webshop gespecialiseerd in K-Beauty.

K-Beauty met Europese twist

CUSHION FOUNDATION

Cushion foundations zijn intussen helemaal ingeburgerd in het lokale beautyrayon. Nadat Lancôme en Kiko Cosmetics als eerste Europese merken een eigen kussentje op de markt brachten, volgden ook andere merken snel.

Dit voorjaar breidt ook de make-upcollectie van Chanel voor het eerst uit met een compacte, lichte cushion foundation. De Healthy Glow Gel Touch Foundation is een technologisch hoogstandje met één doel: een zo natuurlijk mogelijk ogende huid creëren. De aquagel foundation voelt licht aan op de huid en beschermt dankzij ingebouwde zonnefilter tegen de schadelijke stralen van de zon en wapent je tegen vrije radicalen en stress.

HealthyGlowGelTouch

Healthy Glow Gel Touch Foundation, 55 euro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De nieuwe Dream Cushion Foundation van Maybelline wil meer zijn dan een getinte dagcrème en verhoogde het aantal pigmenten voor een betere dekking. Dankzij de juiste hoeveelheid vochtinbrengende bestanddelen is de teint glowy, zoals je van een cushion foundation mag verwachten.

Dream Cushion Foundation van Maybelline, 12,99 euro

Dream Cushion Foundation van Maybelline, 12,99 euro