Pandora moedigt vrouwen aan elkaar te inspireren met hun kleine, dagelijkse overwinningen. ‘Do see the wonderful’, luidt dit najaar hun devies. En ontdek gaandeweg gerust de nieuwe herfstcollectie.

Denkt u bij Pandora meteen aan armbandjes met bedeltjes? Dan hebt u het niet helemaal bij het juiste eind. Het Deense juwelenmerk is immers zoveel meer dan dat. Naast de uitgebreide collectie charms in verschillende materialen en zowat alle kleuren van de regenboog, heeft het label een groot aanbod juwelen in het gamma, van oorbellen, ringen tot halskettingen en armbanden.

Ronde oorbellen, 69 euro

Ronde oorbellen, 69 euro

Dankzij de ruime keuze aan materialen, stijlen en kleuren, vindt iedereen – ongeacht je stijl – een juweeltje dat op je lijf geschreven is. Of je nu houdt van vintage geïnspireerde ear jackets, stoere hoops of een romantische ring met bling.

Ear jackets, 69 euro

 

Ring, 59 euro

Ring, 59 euro

 

Toch wil Pandora meer zijn dan een juwelenmerk en hoopt vrouwen ook te inspireren. Daarom lanceert het huis dit najaar de ‘Do See the Wonderful’ campagne die vrouwen aanzet om elke dag te genieten van de kleine overwinningen in het leven. Zo’n 80 procent van alle vrouwen laat zich immers inspireren door foto’s van kleine dagdagelijkse overwinningen die via sociale media gedeeld worden. Een knuffel van je kind, een goed gelukte groene smoothie, een galant gebaar in de file of een onverwacht bericht van een goede vriend, het zijn de kleine dingen die het leven – net als een juweel – dat tikkeltje mooier maken. Elke dag beleven we maar liefst 20.000 kleine – vaak mooie –  momentjes die amper een paar seconden duren, het loont dus zeker de moeite om er voldoende bij stil te staan.

Fotografe Sandra Semburg praat honderduit over haar bijdrage aan de ‘Do See the Wonderful’ campagne van Pandora

Om hun boodschap van positivisme en zusterschap te illustreren, vroeg Pandora drie fotografen om op verschillende plekken ter wereld inspirerende vrouwen en hun ‘wonderful moment’ vast te leggen. Fotografe Sandra Semburg ging op zoek naar inspirerende vrouwen en fotografeerde ze in hun eigen omgeving, middenin hun eigen moment. “Ik vond het fijn om eens af stand te nemen van mijn modefotografie en me volledig toe te leggen op een project met inhoud”, vertelt Semburg in het Pandora House in Londen. “Ik had geen assistent, er was geen make-up voorzien, het was een intiem moment tussen mij en de vrouwen.” Semburg fotografeerde een oude klasgenoot een carrière als ballerina en danslerares heeft, een kunstenares, een dappere vrouw die in het midden van het digitale tijdperk een klein boekenwinkeltje opende in New York én zelfs haar eigen moeder, gewoon op de fiets in het midden van Berlijn. “Dat was een bijzonder moment voor mij.”

De beelden vormen samen  een verrassende lifestylecampagne die een mooi tegengewicht geeft aan de afgeborstelde modebeelden waarmee onze timelines op sociale media overspoeld worden. Het resultaat van alle wondermooie momenten ontdek je op www.pandora.net en op de sociale mediakanalen van het huis. Dacht jij al na over je kleine overwinning van deze dag? Deel je mooie moment via sociale media met  #doseethewonderful @theofficialpandora

https://www.youtube.com/watch?v=0u_NvpkREEA

www.pandora.net