Ligt het aan ons, of staat jouw Instagram plots ook roodgloeiend van de denimlooks? Jeans blijft het perfecte middel voor zelfexpressie, en influencers wereldwijd kleuren het straatbeeld denimblauw.
7 For All Mankind lanceert z’n WE ARE MANKIND campagne, waarin diversiteit, zelfexpressie en creativiteit centraal staan. Zij leveren een blank canvas met hun nieuwe collecties. Jij gaat ermee aan de slag om jouw persoonlijke look samen te stellen, waarin je je eigen unieke zelve kan zijn. Artiesten, dichters, muzikanten en ontwerpers schaarden zich al achter de campagne, en creatievelingen around the globe volgen.
De mensheid, met al z’n gebreken en triomfen, staat centraal in de campagne en wordt vertegenwoordigd door globale en lokale iconen. Streetstyle fotograaf Billy Kid kiekte influencers als feministe en schrijfster Cleo Wade en modefiguur Luka Sabbat. Zij inspireren fans om uitdrukking te geven aan hun eigen artistieke stijl. In België trekken modegoeroes Tiany Kiriloff en Lima Ché de kar, gevolgd door singer/songwriter/surfbabe Jill Shaw en onafscheidelijke droomduo Zoë Van Gastel en Domien Loubry.
Benieuwd naar wat de Belgische influencers uit de kast trekken? Let’s have a look!