Nog op zoek naar een nieuw geurtje om je parfum garderobe aan te vullen?

Wie zich – net als wij – afvraagt hoe een chocoladeparfum precies ruikt, moet zich volgende maand naar de beautyafdeling van H&M reppen. De Zweedse modegigant verkent nieuwe oorden en lanceert maar liefst 25 gloednieuwe parfums, van de ‘Singles’ – zoals het geurtje op basis van chocola, tot de meer complexe ‘Essences’ met Patchouli, roos of sandelhout. Vertrek je nog op vakantie? Dan zijn de roll-on-parfumoliën in reisformaat een ideale travel hack. De H&M-parfum collectie beschikt over een brede waaier aan verschillende geuren met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Elk van deze parfums werd gemaakt in samenwerking tussen het in-house H&M-team en parfumeurs Olivier Pescheux en Nisrine Grillié van Givaudan, een van ’s werelds beste parfumhuizen. Pescheux is een wereldgerenommeerde en prijswinnende parfumeur, terwijl Grillié een jonge rijzende ster is in de parfumwereld. “Geur is een heel belangrijk onderdeel geworden van mode en wij zijn enorm blij dat wij zo’n breed assortiment aan unieke geuren aanbieden met verschillende noten. De klanten kunnen spelen met de verschillende parfums van de drie groepen om op die manier een geur te vinden waarmee zij zich kunnen identificeren en echt van houden. Het is zoals een persoonlijke stijl opbouwen, wat altijd leuk en boeiend is,” aldus Sara Wallander, Concept Designer voor H&M Beauty.

 

De H&M fragrance collectie is vanaf 16 augustus te koop in alle H&M filialen met een beauty afdeling en via hm.com. Prijzen variëren tussen 4,99 en 24,99 €