Mode, beauty, lekker eten en mooie wagens, de ultieme cocktail voor een classy avondje uit. Op zaterdag 14 september werd de showroom van Claes & Zonen in Sint-Truiden heel even het decor van een ladies only lifestyle event.

Het She’s Mercedes by ELLE event in de Mercedes-showroom van Claes & Zonen dat vooraf aangekondigd werd als de niet te missen happening voor de liefhebbers van het goede leven, maakte zijn belofte meer dan waar. Zo’n 350 dames genoten er in een ongedwongen sfeer van een onvergetelijk avondje uit in het teken van mode, beauty, good food en Instagenieke droomwagens.

Om 19u30 gingen de deuren open van de showroom die voor de gelegenheid getransformeerd werd in een prachtige feestlocatie. Bij aankomst werden de gasten vriendelijk verwelkomd met een glaasje champagne of een gin tonic om vervolgens de diverse lifestyle corners en food standjes van de verschillende partners te gaan ontdekken. Waar te beginnen als er zoveel te beleven valt? Gelukkig was er geen sprake van keuzestress, want de standjes sloten pas om 23 uur. Tijd genoeg dus om uitgebreid te genieten van het feestelijke programma met tal van luxueuze verwennerijen, fijne extra’s en live entertainment met een swingende dj-set.

Om de avond elegant in te zetten, konden de dames plaatsnemen in de stoel van de professionele mooimakers van Café Beauté, de place to be voor een partyproof make-up en een glamoureus kapsel. Daarna werden ze ondergedompeld in de wondere wereld van Rituals Home & Body Cosmetica op zoek naar een geschikt geurtje als finishing touch. Omdat schoonheid begint bij een mooie huid, gaf Apotheek Stayen meer uitleg bij de verzorgingsproducten van Avène. Tot slot vielen er op de beautystand van Georgeous nog meer advies voor een gezonde huid te rapen.

Na deze geslaagde make-over kregen de gasten een update van de laatste modetrends bij Decadence de Luxe en lingerie Mimosa. Een totallook is niet compleet zonder bijpassende accessoires, dus konden de dames naar hartenlust kiezen uit de trendy brillencollecties van Optiek Gielissen of de statement pieces van juwelier Willems.

Na zoveel moois waren de dames wel toe aan een pauze met een drankje aangeboden door Carrefour Market Terbiest. Wie die avond een bob bij zich had, kon aan de stand van Bacardi-Martini een heerlijke cocktail bestellen. De fijnproevers lieten zich dan weer gaan bij het dessertenbuffet van Vangrootloon.

Daarna ging de ontdekkingstocht verder langs de interieurtrends bij Design Peeters en de woonaccessoires van Saar.

Wie altijd al eens op de cover van ELLE heeft willen staan, kon terecht in de photobooth met cabrio van Mercedes-Benz / Claes & Zonen. Het originele fotoconcept zorgde voor heel veel happy smiles, funny selfies en crazy giechelmomentjes en een blijvende herinnering aan een onvergetelijke avond. Na afloop kreeg iedereen nog een goedgevulde goodie bag en een verse roos mee naar huis.

Uit deze terugblik op het eerste She’s Mercedes by ELLE event van Claes & Zonen kunnen we maar één ding besluiten: dit vraagt om een tweede editie.

Waar jij dan ook van de partij zal zijn. Afgesproken?

Dit artikel kwam tot stand in rechtstreekse samenwerking met Mercedes Claes & Zonen.
www.mercedes-benz-claes-zonen.be

Lees ook:

Dit heb je gemist op het ELLE x Monki in-store event in Antwerpen
Dit heb je gemist op de ELLE x Roger & Gallet Secret Me-Time Party
Dit heb je gemist op de Lip Showroom van Yves Saint Laurent Beauté