Actrice Emilia Clarke, wereldberoemd om haar rol als Mother of Dragons in de serie Games of Thrones, leent haar gezicht aan het merk Clinique en wordt ambassadrice voor de verzorgings- en make-uplijnen.
Dit is de eerste keer dat het Amerikaanse skincare en make-upmerk, opgericht in 1968, zich verbindt aan de Britse actrice. De keuze voor Emilia Clarke ligt voor de hand, want behalve haar vele talenten, is ook haar inzet voor vrouwenrechten en haar optimistische persoonlijkheid een perfecte match met Clinique.
Emilias eerste campagne: Clinique iD
Emilia Clarke leent allereerst haar gezicht aan de iD huidverzorgingsproducten van Clinique. Dit is een revolutionaire reeks van gezichtsverzorgingsproducten met meerdere texturen. Dankzij het toevoegen van ultra-geconcentreerde actieve ingrediënten krijg je een op maat gemaakte formule om verschillende huidproblemen aan te pakken: rimpels, een doffe huid door pollutie of vermoeidheid, acne, roodheid…
Nieuw dit jaar is de nieuwe Clinique iD Dramatically Different™ Moisturizing BB-Gel. Deze getinte huidverzorging past zich aan aan alle huidtinten, houdt de hydratatie van de huid gedurende 8 uur op peil en zorgt voor een natuurlijke gezonde glow.
Een geëngageerde ambassadrice
Naast haar acteercarrière steekt Emilia Clarke erg veel energie in het helpen van anderen. In maart 2019, na het aangaan van een persoonlijke gezondheidsuitdaging, lanceerde ze SAMEYOU, een liefdadigheidsinstelling die als doel heeft te helpen en te assisteren bij het herstel van jonge volwassenen die een beroerte of neurologische schade hebben opgelopen.
“Ik ben echt trots om het Clinique-team te vervoegen als globale ambassadrice. Het is een merk dat ik heel graag en regelmatig gebruik en het is een echte eer om deel uit te maken van deze familie. Ik hou van het vertrouwen en het plezier dat dit merk biedt aan de mensen die hun producten gebruiken”, zegt Emilia Clarke.
Een nieuwe ambassadrice met talent en charme die we graag terugzien in de toekomstige campagnes van het merk.