Kappa en Juicy slaan de handen in elkaar. Een nostalgische campagne die, ter ere van de 25e verjaardag van Juicy Couture, helemaal in het teken staat van het begin van de eeuwwisseling.
Als er één merk is dat de jaren 2000 domineerde, is dat waarschijnlijk Juicy Couture. De velour, kleurrijke, met diamantjes bezette trainingspakken werden door iedereen gedragen, van Britney Spears tot Kim Kardashian, en niet enkel op de luchthaven of in de supermarkt, maar als volwaardige outfits. Iconen als Paris Hilton en Nicole Richie doopten de Juicy suits tot hun uniform, wat het merk mede deed uitgroeien tot het miljoenenbedrijf dat het destijds was. Italiaans sportmerk Kappa noemt de samenwerking ‘een nostalgische reis, geïnspireerd door het huwelijk tussen hedendaagse sportkleding en de opkomst van de ultra-popcultuur’.
Dit bericht bekijken op Instagram
Wij vinden het zusje van Nicole, de 22-jarige it girl Sofia Richie, als gezicht voor deze bijzondere campagne een geweldige keuze. Met haar openklapbare gsm, XL zonnebril, french manicure en crimp hairstyle belichaamt ze helemaal wat anno 2000 hot was – en ziet ze er beter uit dan ooit. Dankzij de prachtige foto’s door up and coming fotografe Amber Asaly (die ongeveer iedereen die wat voorstelt in Hollywood al fotografeerde), worden we helemaal melancholisch…
De collectie bevat (uiteraard) trainingspakken, cropped hoodies en tube tops, maar ook biker shorts en fanny packs (met het originele logo) voor een eigentijdse twist. Verkrijgbaar vanaf 15 september. Je shopt de collectie hier.
Dit bericht bekijken op Instagram
Dit bericht bekijken op Instagram
Dit bericht bekijken op Instagram
LEES OOK:
Deze trend gaan we de hele herfst lang dragen
Hebben: de Sporty Glam Calzedonia X Superga Capsulecollectie