Het blijft een klassieker onder de kerstgeschenken: een flesje parfum. Het is een chic, stijvol en persoonlijk cadeau waarmee je gegarandeerd scoort bij de ontvanger. Wil je echt een schot in de roos? Kies dan met je ogen dicht voor het gamma Good Girl van Carolina Herrera. Vrouwelijke, sensuele en moderne geuren, superoriginele pareltjes van verpakkingen en een krachtige boodschap van empowerment, want it’s so good to be bad.

 Als er één woord is dat Carolina Herrera symboliseert, dan is het wel vrouwelijkheid – complex, sensueel en ontembaar, soms krachtig, dan weer teder, maar altijd ontzettend mee met haar tijd. Een intensiteit van leven die perfect wordt gesymboliseerd door de absoluut unieke flacon in de vorm van een stiletto met een duizelingwekkend hoge hak, hét waarmerk van de Good Girl-parfums.

Karlie Kloss pour Good Girl

©Caroline Herrera – Karlie Kloss

EEN COLLECTIE PARFUMS VOOR ELKE VROUW

Eén ding is zeker: het fenomeen Good Girl wordt steeds populairder! Niets lijkt het succes van deze geur te stoppen, want Good Girl is opgeklommen tot een van de best verkochte parfums ter wereld.

De originele Good Girl zit in de inmiddels iconische flacon van nachtblauw glas met een goudkleurige naaldhak, een combinatie van haute-couture-esthetiek en technische vakkundigheid. De weelderige en sensuele geur vermengt aroma’s van jasmijn, cacao, tonkaboon, amandel en koffie tot een vrouwelijk maar mysterieus boeket. Ontzettend verslavend! Rijk en veelzijdig, net zoals de persoonlijkheid van vrouwen.

Inmiddels is het topparfum van Carolina Herrera verkrijgbaar in diverse varianten, waarbij het krachtige DNA steeds bewaard blijft: het is symbool van vrouwelijkheid, zelfvertrouwen, moderniteit, dualiteit, sensualiteit en originaliteit. Kortom, een parfumcollectie die lef en verfijning combineert en die de schoonheid van vrouwen viert in al hun complexiteit, met hun kwaliteiten en gebreken.

EEN NIEUWE CAMPAGNE MET IMPACT DIE NIET ONOPGEMERKT ZAL BLIJVEN

Om de komst van al die Good Girls wereldwijd te vieren, lanceert Carolina Herrera een nieuwe Too Good To Be True-campagne met een groep sterke en inspirerende vrouwen, zeg maar gerust een team van ‘superwomen’ – waaronder Precious Lee, Dilone, Ash Foo en Olivia Vinten, naast Karlie Kloss, die al sinds 2016 de muze van het parfum is. Stuk voor stuk inspirerende, authentieke en gepassioneerde vrouwen die respect afdwingen door de weg die ze hebben afgelegd en de waarden die ze met luide stem verdedigen.

Elke Good Girl, op zichzelf of samen als geheel, drukt vandaag een ander facet van de geur uit: vrolijk en subtiel, vrouwelijk en sterk, speels en mysterieus. Ze exploreren de vele sterke gevoelens die vrouwen in hun dagelijks leven ervaren. We zien ze ten volle en intens leven en hun superkracht opeisen. De kracht die elke vrouw in zich heeft en die alleen nog tot uiting moet worden gebracht.

Bovendien wordt in de video ook een nieuw lid van de Good Girl-familie geïntroduceerd: Very Good Girl Glam, een schitterende mix van roos en kers gemaakt met duurzaam geproduceerde ingrediënten. Heerlijk verrukkelijk voor verleidsters. Voor deze creatie is gefocust op een meer ecologische manier van werken. Zo gebruikten de parfummakers gerecycleerd rozenwater, waarmee ze de destillatie van een gloednieuw bloemenveld konden ‘redden’, en staat vetiver centraal in het programma Sourcing for Shared Value, dat op zoek gaat naar zo ethisch mogelijke teelt– en oogstmethoden door de mensen die op het land werken te beschermen en een steentje bij te dragen aan de lokale onderwijs- en infrastructuurvoorzieningen.

Dan is er ook nog goed nieuws voor alle Good Girls in de wereld, want de ideale geur bestaat ook voor je mannelijke evenknie: het erg sexy Bad Boy.

Dit artikel werd opgesteld in nauwe samenwerking met Carolina Herrera.
www.carolinaherrera.com 

Lees ook : 
20 not-so-ugly kersttruien om door te dragen
Foodtrip door Puglia: alle tips voor een onvergetelijke reis
Black Friday bij Dépôt Privé!