Een match made in heaven, als je het ons vraagt. De Brits-Japanse Rina Sawayama is het nieuwe gezicht van Zalando’s exclusieve Designer-campagne, die loopt tot eind 2024.
Zangeres/actrice/model Rina Sawayama valt niet in één hokje te plaatsen. Dat geldt ook voor haar aparte stijl waarin ze haar persoonlijkheid weet uit te drukken met creativiteit, inclusiviteit en oprechtheid, stuk voor stuk belangrijke waarden voor Zalando. Het toonaangevend onlineplatform voor mode en lifestyle gaf de regie van deze exclusieve campagne in handen van de bekende modefotografe Carlijn Jacobs en styliste Georgia Pendlebury. Het concept put inspiratie uit de confrontatie van persoonlijkheden, soms introvert of extravert, fris of somber, en creëert zo ruimte voor Rina om de verschillende versies van zichzelf te tonen, terwijl ze balanceert tussen werkelijkheid en fantasie.
Rina Sawayama vertelt: “Ik ben zo enthousiast over de samenwerking met Zalando als nieuwe ambassadrice voor Designer. Mode speelt een belangrijke rol in mijn leven omdat het me in staat stelt mezelf te uiten, dus de samenwerking voelt als een logische stap. Het is geweldig om samen te werken met een merk dat dezelfde waarden en visie deelt en ik kijk ernaar uit om te zien wat het komende jaar brengt.”
Dit bericht op Instagram bekijken
Zalando: een frisse kijk op luxemerken
De campagne markeert ook de lancering van een nieuw, verbeterd Designer-platform op Zalando. Als luxe-afdeling van de digitale Zalando-shop vind je op het nieuwe platform zowel gevestigde als opkomende merken en boeiende content om een nieuwe generatie luxeconsumenten te inspireren om zichzelf te ontdekken en te uiten met mode.
Over Rina Sawayama
De Brits-Japanse artieste Rina Sawayama combineert muzikaal talent naadloos met een gedurfd modestatement. Haar nieuwe album ‘Hold The Girl’ haalde de Top 3 van de Britse hitlijsten, waardoor ze de hoogst genoteerde Japanse artiest in Groot-Brittannië werd. Rina, genomineerd voor de BRIT Breakthrough Artist, is ook actrice en speelt de hoofdrol in ‘John Wick: Chapter 4’. Haar unieke stijl sierde al de covers van topbladen als British Vogue, Billboard en Vogue Singapore.
Lees ook
Deze vrouw is verantwoordelijk voor Zalando’s digitale Designer revolutie